___
Peníze, finance, ekonomika
___
___
Upíří efekt. Velice často se hovoří o využívání humoru v reklamě, nebo využívání erotických sexuálních motivů. Je to samozřejmě zajímavé, vzbudí to pozornost, ale na druhé straně pozor – zde může nastoupit to, čemu říkáme upíří efekt. To je, že lidé si pamatují reklamu, líbí se jim, ale nespojí si ji s tím produktem, nebo s tou konkrétní inzerovanou značkou nebo produktem. Takže vlastně ten humor, nebo ta erotika nám vysaje to vlastní sdělení. Pak lidé vlastně neví, co vlastně reklama inzerovala .
____
___
___
___
___
Roční vyúčtování energií s sebou vždy nese jisté napětí. Někteří z nás doplácí a čeká je pravděpodobně navýšení záloh, ti šfastnější začínají plánovat, co si za mnohdy významný přeplatek pořídí. Ne všichni se ho ale dočkají. Mnozí dodavatelé by si totiž přeplatky rádi ponechali déle, než mohou. Nedoplatky přitom vyžadují v několika málo dnech. Cítíte ten rozpor?
______