Nacházíte se: Zbynekmlcoch.cz Texty Zdraví, životní styl Jak zpomalit stárnutí těla, organismu - rady, tipy

Sponzorované odkazy:

  • Luštitelské časopisy

Slovník - hledej:

lékařský
cizí slova
česko-anglický
anglicko-český

Předpověď počasí

Počasí dnes Počasí zítra Počasí pozítří
Další dny...

Vyzkoušejte:

SMS ZDARMA

T-mobile
Telefonica O2

Počet stránek v systému

7307
Jak zpomalit stárnutí těla, organismu - rady, tipy Email
Úterý, 05. srpen 2008 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 5026x

antiageing_jak_bojovat_proti_starnuti_jak_zpomalit.jpgStárnutí je přirozený fyziologický jev, který je vcelku spravedlivý a čeká na každého z nás (vlastně již probíhá). Je to děj, který je jednak ovlivněn geneticky, ale je možné ho i do jisté míry ovlivnit a to správnou životosprávou a příjmem ideálních tekutin a stravy. Článek radí co dělat k pomalejšímu stárnutí. Vědní obor,který se zabývá stárnutím se jmenuje antiageing (resp. anti-ageing) medicína.

 

___

Co dělat proti stárnutí?

  1. Protizánětlivá dieta. Zánět znamená stáří. Tato dieta redukuje riziko skrytého zánětu a přispívá k dlouhověkosti. Zahrnuje co nejvíce zeleniny, ovoce a bílkovin s nízkým obsahem tuku. Týká se také užívání rybího tuku, olivového oleje a cereálií. Naopak vylučuje bílou mouku a rafinovaný cukr. Snížení spotřeby tuku o 30% znamená o 30% delší život.

  2. Dostatečný příjem vitamínů a minerálů. Dopřejte tělu také antioxidanty, látky, které neutralizují volné radikály v lidském těle a chrání je tak před různými onemocněními. Vhodné jsou Vitamín C, E, betakaroten, extrakt ze zeleného čaje, koenzym 10, zinek, selen a rybí olej.

  3. Pijte minimálně dva litry čisté vody denně.

  4. Omezte stres.

  5. Dostatečně spěte. Během spánku produkuje naše tělo nejvíce hormonu melatoninu. Ten jako přirozený antioxidant posiluje naši imunitu. V dospělosti je produkován jen během spánku, takže spát osm hodin je vlastně také lékem.

  6. Vyhýbejte se znečištěnému prostředí a snažte se být často v přírodě.

  7. Věnujte se aktivnímu pohybu alespoň 30 minut denně anebo ujděte či uběhněte tři kilometry denně.

  8. Buďte pozitivně naladěni.



Související odkaz: 
 
Share on Myspace
Chci se zeptat, diskutovat...
Dům bylinek
CHORVATSKO - dovolená za neuvěřitelné ceny
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------
Přidat odkaz
Bezplatná právní poradna

Psychotesty online

Alkoholik

Kuřákova plíce

Moje starosti

Příznaky a projevy nemocí

Bylinky pro všechny