Náhodné stránky webu
- (12.08.2008) Recept na šťastné manželství, vztah? Duševní podobnost. Protiklady se přitahují krátce.
- (31.01.2014) Kožní alergie před menopauzou, klimakteriem, přechodem - informace
- (07.01.2008) Stereotyp v manželství očima Dr. Plzáka
- (14.12.2008) Svědečné, výše svědečného, kdy má svědek nárok
- (06.06.2011) Platba kartou nebo mobilem přiložením ke čtečce - výhody, nevýhody, bezpečnost, informace
Sponzorované odkazy:
Slovník - hledej:
Předpověď počasí



Další dny...
Počet stránek v systému
Náklady na aktualizaci vzorů podle nového občanského zákoníku 2014 jsou velmi vysoké. V případě využití vzoru pro Vaši potřebu velmi uvítáme případný (byť i minimální) dar na účet č. 2500220711 / 2010. Dar můžete poslat i přes PLATEBNÍ BRÁNU.
Předem velice děkujeme.
Reklamace zájezdu pro porušení cestovní smlouvy - vzor ke stažení zdarma |
![]() |
Čtvrtek, 14. září 2006 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 5652x |
Reklamace zájezdu pro porušení cestovní smlouvy - vzor, formulář, tiskopis ke stažení zdarma online ______ Reklamace zájezduMoje jméno a příjmení Moje adresa Můj telefon a e-mail Název cestovní kanceláře IČ Adresa cestovní kanceláře Praha, 1. června 2010 Reklamace služeb podle cestovní smlouvy Vážení, obracím se na Vás s reklamací služeb poskytnutých na základě cestovní smlouvy č. …….. uzavřené dne …………….. na cestovní služby spojené se zájezdem do …………………………..v době trvání od …………… do ……………. S pozdravem .............................................. (vlastnoruční podpis) Přílohy: kopie dokladu o zaplacení částky za program all inclusive kopie dokladů o zaplacení (viz výše) Jak tento vzor využít?Cestovní smlouva vymezuje zájezd, jeho trvání, specifikuje poskytované služby zahrnuté do ceny zájezdu. Zahrnuje i popis dopravy, ubytování, jeho polohu, kategorii a stupeň vybavenosti, či rozsah stravování a dalších služeb. Cestovní kancelář (dále CK) zákazníkovi odpovídá za řádné poskytnutí služeb podle cestovní smlouvy, a to bez ohledu na to, zda službu zajišťovali její smluvní partneři (např. hotel či letecký dopravce) či sama cestovní kancelář. Reklamace (uplatnění odpovědnosti CK za vady) zájezdu se považuje za jednostranný právní úkon. Reklamovat je třeba bezodkladně, nejlépe již v průběhu zájezdu u delegáta (pokud je možné nedostatek odstranit na místě) nebo po jeho skončení, nejpozději pak do tří měsíců od skončení zájezdu (pokud se zájezd neuskutečnil, tak do tří měsíců ode dne předpokládaného ukončení zájezdu). Přestože to zákon výslovně nepožaduje, je vhodné reklamaci uplatnit písemně a spolu s tím důvody reklamace doložit (potvrzení, fotky, příp. svědecké výpovědi apod.). Reklamace cestovních služeb se vyřizuje nejčastěji poskytnutím slevy z celkové ceny zájezdu. Vyřízena pak musí být bezodkladně, nejpozději do 30 kalendářních dnů. A to i v případě, kdy nebyla uplatněna přímo u cestovní kanceláře, která zájezd organizovala, ale jen u cestovní agentury, která prodej zájezdu zákazníkovi zprostředkovala. Po uplynutí lhůty je možné podat podnět pro porušení zákona (o ochraně spotřebitele) České obchodní inspekci (www.coi.cz). Ta však nevstupuje do sporu mezi spotřebitelem a CK. Pokud není spotřebitel s vyřízením reklamace spokojen, může se ochrany svých práv domáhat soudní cestou, to však již nejlépe po konzultaci s právním zástupcem. UpozorněníTříměsíční lhůta pro uplatnění reklamace je lhůtou propadnou, po jejím uplynutí nárok na reklamaci služby zaniká. V této lhůtě je třeba reklamační dopis doručit, nestačí jej pouze předat k poštovní přepravě. Důležité zákony a dokumenty
Obecná doporučeníPřed využitím tohoto vzoru je nutné si ověřit zejména podle výše uvedených podmínek, zda je vzor vhodný pro konkrétní situaci. Text vzoru je potřeba upravit podle skutečného případu. Výsledný text je nutné vždy vlastnoručně podepsat. Doporučujeme ho vytisknout ve dvou kopiích – jednu pro adresáta a druhou pro spotřebitele. |