Náhodné stránky webu
- (28.02.2019) Za co je lepší utratit peníze - za věc nebo dovolenou či zážitek? Tipněte si (zahraniční studie)
- (03.12.2013) Domácí barvení vlasů - zásady, tipy, rady a doporučení
- (02.01.2009) Promlčení dluhu, délka promlčecí doby (lhůty), způsoby vymáhání dluhu po promlčení
- (23.11.2012) Oznámení zaměstnavateli o trvání dalšího zaměstnávání - vzor zdarma ke stažení
- (10.04.2009) Plíce - obrázky, anatomie, popis funkce, fyziologie
Sponzorované odkazy:
Slovník - hledej:
Předpověď počasí



Další dny...
Počet stránek v systému
Náklady na aktualizaci vzorů podle nového občanského zákoníku 2014 jsou velmi vysoké. V případě využití vzoru pro Vaši potřebu velmi uvítáme případný (byť i minimální) dar na účet č. 2500220711 / 2010. Dar můžete poslat i přes PLATEBNÍ BRÁNU.
Předem velice děkujeme.
Podnět České obchodní inspekci k šetření - vzor zdarma ke stažení - nový občanský zákoník 2014 |
![]() |
Úterý, 11. březen 2014 | Vložil: Mgr. Veronika Křížová (právník) | Zobrazeno: 10494x |
Podnět České obchodní inspekci k šetření - vzor, formulář, tiskopis ke stažení zdarma online
Vzor je opraven dle nového občanského zákoníku 2014
___
Podnět České obchodní inspekci k šetření
Navrhovatel: Jméno a příjmení ........................ dat. nar. .............................. bytem .................................... další kontaktní údaje: e-mail, telefon apod. ........................................
Vážení, dne .................... jsem v provozovně pana ............................, IČ ........................, v ulici .............. v .................. zakoupil běžeckou obuv značky .............. Dne ............... jsem v téže provozovně běžeckou obuv reklamoval, z důvodu popraskané podešve na stranách obuvi. Prodejce mi při převzetí reklamované obuvi nevystavil žádný doklad o přijetí reklamace. Vzhledem k tomu, že mě prodejce v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů neinformoval o vyřízení reklamace, dostavil jsem se dne ....................... do shora uvedené provozovny prodejce, abych zjistil stav mé reklamace.
Chování prodejce bylo neadekvátní. Mé oznámení, že odstupuji od smlouvy pro podstatné porušení smlouvy, které spatřuji dle ust. § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele, v marném uplynutí lhůty 30 dnů pro vyřízení reklamace, odmítl společně s žádostí o vrácení kupní ceny akceptovat. Předal mi reklamovanou obuv s tím, že ji opravil. Na první pohled bylo evidentní, že na dané obuvi žádné opravy nebyly provedeny. Odmítl mi předat doklad o způsobu vyřízení reklamace a neustále mi opakoval, že obuv nebyla ošetřena vhodnými přípravky.
V chování prodejce spatřuji porušení práv na ochranu spotřebitele zakotvených v občanském zákoníku a zákoně na ochranu spotřebitele. Pochybení prodejce vidím zejména v tom, že prodejce mi nevystavil doklad o přijetí reklamace, ani o tom, jakým způsobem reklamaci vyřídil a dále že nevyřídil reklamaci ve lhůtě 30 dnů.
S ohledem na shora uvedené skutečnosti žádám o prošetření možného porušení zákona ze strany prodejce a v souladu s ust. § 42 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, žádám o informování o výsledcích šetření.
obchodní podmínky dodavatele .................
|
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------