Nacházíte se: Zbynekmlcoch.cz Poradna Otázky a odpovědi Vysazení antikoncepce a následná neplodnost a neschopnost otěhotnět - může to mít souvislost?

Sponzorované odkazy:

  • Luštitelské časopisy

Slovník - hledej:

lékařský
cizí slova
česko-anglický
anglicko-český

Předpověď počasí

Počasí dnes Počasí zítra Počasí pozítří
Další dny...

Vyzkoušejte:

SMS ZDARMA

T-mobile
Telefonica O2

Počet stránek v systému

7307
Vysazení antikoncepce a následná neplodnost a neschopnost otěhotnět - může to mít souvislost? Email
Úterý, 19. červenec 2011 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 2815x

Už pět měsíců se snažíme o miminko, zatím bez úspěchu. Začínám mít strach, že nemůžu mít děti, protože většina mých známých otěhotněla do několika týdnů po vysazení antikoncepce. Pilulky jsem brala dvanáct let. Je možné, že můžou pravděpodobnost otěhotnění snižovat i po vysazení? Jana

___
___

ODPOVĚĎ:
Pokud vysadíte antikoncepční tabletky, může dojít k otěhotnění prakticky ihned. Důvodů, proč se vám to nedaří, může být mnoho: například hormonální porucha, důsledek prodělaných gynekologických zánětů a podobně. K přesnému určení příčiny vašich potíží je potřeba navštívit ošetřujícího gynekologa, který na základě provedených vyšetření může doporučit další postup, vhodné je také vyšetření spermiogramu partnera. Vy sama můžete sledovat svůj menstruační cyklus, měřit bazální teplotu a dodržovat spolu s partnerem zdravý životní styl.

 
Share on Myspace
Chci se zeptat, diskutovat...
Dům bylinek
CHORVATSKO - dovolená za neuvěřitelné ceny
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------
Přidat odkaz
Bezplatná právní poradna

Psychotesty online

Alkoholik

Kuřákova plíce

Moje starosti

Příznaky a projevy nemocí

Bylinky pro všechny