Nová témata diskuze

Nacházíte se: Zbynekmlcoch.cz Poradna Otázky a odpovědi Sedavé zaměstnání a tloustnutí, nadváha, obezita

Sponzorované odkazy:

  • Luštitelské časopisy

Slovník - hledej:

lékařský
cizí slova
česko-anglický
anglicko-český

Předpověď počasí

Počasí dnes Počasí zítra Počasí pozítří
Další dny...

Vyzkoušejte:

SMS ZDARMA

T-mobile
Telefonica O2

Počet stránek v systému

7307
Sedavé zaměstnání a tloustnutí, nadváha, obezita Email
Úterý, 14. únor 2012 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 2209x
Mám sedavé zaměstnání, nepravidelné stravování a obecně žiji špatným životním stylem. Bojím se, abych nezačala rapidně nabírat kilogramy. Kolikrát denně a v jakých dávkách by se měl člověk stravovat, aby netloustl? Děkuji, Simona
___
___


ODPOVĚĎ:

Počet jídel i porce se řídí podle individuální potřeby. Obecně platí, že byste měla jíst ve více dávkách menší porce (tělo si pak nebude "myslet", že hladovíte - tzn. že je ve vašem okolí nedostatek potravy a nebude energii tolik uschovávat do zásoby).

Je důležité zachovávat určitá jídla v podobném čase - snídaně, oběd, večeře - a jídla mezmezi tím (svačina) by měla být odlehčená - například ovoce, zelenina jogurt apod.

Poukd máte sedavé zaměstnání, snažte se nevyhýbat pohybu (např. určitě nejezděte výtahem, ale choďte do schodů pěšky, domů choďte pěšky nebo vynechte jednu zastávku - tzn. nastupte o jednu zastávku MHD dále) a vyhýbejte se obecně kalorickým jídlům.

Dávejte přednost např. zeleninovým nebo ovoceným salátům (snažte se vybírat méně sladké ovoce), cereáliím (např. ovesné vločky do jogurtu - vločky mají téměř nulovou kalorickou hodnotu a přitom zasytí).

 
Share on Myspace
Chci se zeptat, diskutovat...
Dům bylinek
CHORVATSKO - dovolená za neuvěřitelné ceny
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------
Přidat odkaz
Bezplatná právní poradna

Psychotesty online

Alkoholik

Kuřákova plíce

Moje starosti

Příznaky a projevy nemocí

Bylinky pro všechny