Nová témata diskuze

Nacházíte se: Zbynekmlcoch.cz Poradna Otázky a odpovědi Nevolnost a pocit na zvracení při sledování 3D filmů

Sponzorované odkazy:

  • Luštitelské časopisy

Slovník - hledej:

lékařský
cizí slova
česko-anglický
anglicko-český

Předpověď počasí

Počasí dnes Počasí zítra Počasí pozítří
Další dny...

Vyzkoušejte:

SMS ZDARMA

T-mobile
Telefonica O2

Počet stránek v systému

7307
Nevolnost a pocit na zvracení při sledování 3D filmů Email
Neděle, 26. srpen 2012 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 1896x
Chtěla bych se zeptat, jaké nemoci způsobují, že člověk nevidí nebo nerozpozná třetí dimenzi u 3D filmů a 3D efektů. Když jsem naposledy byla v kině, začala jsem mít problémy. Pořádně 3D efekty nevidím, a když je film dlouhý, mám dokonce pocity na zvracení a motá se mi hlava. Nosím brýle, skla mají různou dioptrickou sílu. Magda
___
___


ODPOVĚĎ:

Se sledováním 3D filmů mívají obtíže samozřejmě jednoocí lidé (lidé kteří vidí jen na jedno oko), lidé s tupozrakostí, dále lidé s velkým rozdílem dioptrií mezi oběma očima, lidé s vyšším astigmatismem, šilhající a lidé s tzv. mikrošilháním, které nemusí být za normálních okolností vidět.

U vás bude problém s rozdílem dioptrií. Každé dioptrické sklo zvětšuje nebo zmenšuje. Různě silná skla pak vytvářejí na sítnici různě velké obrázky, které má mozek problém spojit do prostorového vjemu. Obtíže vznikají obvykle od rozdílu 2 dioptrií, ale už 1,5 dioptrie může dělat problém.

Zkuste kontaktní čočky - tam je rozdíl velikostí menší, nebo zauvažujte o laserové operaci dioptrií, která vás dokáže těchto obtíží zcela zbavit.

 
Share on Myspace
Chci se zeptat, diskutovat...
Dům bylinek
CHORVATSKO - dovolená za neuvěřitelné ceny
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------
Přidat odkaz
Bezplatná právní poradna

Psychotesty online

Alkoholik

Kuřákova plíce

Moje starosti

Příznaky a projevy nemocí

Bylinky pro všechny