Náhodné stránky webu
- (02.04.2008) Nárok a výše odstupného, výpovědní lhůta a důvody výpovědi, vzor výpovědi dohodou
- (19.10.2008) Vtipné dětské výroky o zelenině
- (26.05.2008) Tipy co dělat ve volném čase, co podniknout o dovolené
- (22.06.2014) FAST - domácí test na mrtvici, cévní mozkovou příhodu, příznaky a projevy mrtvice (CMP)
- (05.03.2014) Odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, zboží poškozené při přepravě - vzor zdarma ke stažení - nový občanský zákoník 2014
Sponzorované odkazy:
Slovník - hledej:
Předpověď počasí



Další dny...
Počet stránek v systému
Náklady na aktualizaci vzorů podle nového občanského zákoníku 2014 jsou velmi vysoké. V případě využití vzoru pro Vaši potřebu velmi uvítáme případný (byť i minimální) dar na účet č. 2500220711 / 2010. Dar můžete poslat i přes PLATEBNÍ BRÁNU.
Předem velice děkujeme.
Reklamace vyúčtování telekomunikačních služeb (pevná linka, mobilní telefon) - vzor |
![]() |
Čtvrtek, 14. září 2006 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 8777x |
Reklamace telekomunikačních služeb (pevná linka, mobilní telefon) - vzor, formulář, tiskopis ke stažení zdarma online ______ Moje jméno Moje adresa Můj telefon Můj e-mail Název telekomunikační společnosti Adresa telekomunikační společnosti V .......... dne .............. Věc: Reklamace telekomunikační služby Vážení, dne10. července 2009jsem obdržel od vaší společnosti vyúčtování pevné telefonní linky za období červen 2009. Byl zde uveden poplatek za využití linek se zvýšeným tarifem ve výši 912 Kčvč. DPH. Při volání na vaší informační linku jsem se dozvěděl, že jsem měl dne 19. června 2009patnáctkrát volat na číslo 900 123456. Protože v období od 13. do 25. června 2009 jsem byl na dovolené a nikdo jiný neměl k telefonní lince přístup, je vyloučeno, že by hovory na mé lince vznikly. Předem děkuji za kladné vyřízení .............................................. (vlastnoruční podpis) Přílohy: Kopie vyúčtování ze dne 5. července 2009 Pro jakou situaci je tento vzor vhodný?Podobně jako při nákupu výrobků, tak i při nákupu služeb, včetně těch telekomunikačních můžete uplatnit reklamaci. Obvykle se týká kvality poskytované služby či výše vyúčtování. Pokud se tedy setkáte u pevné linky, mobilního telefonu, kabelové televize, poskytovatele internetového připojení či jiné telekomunikační služby s takovýmto problémem, reklamujte. Jak tento vzor využít?Podle zákona je provozovatel telekomunikační služby povinen zveřejnit a též ve smlouvě uvést způsob uplatnění reklamace vad poskytované služby a reklamace vyúčtování cen za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit. UpozorněníOperátoři své zákazníky často nabádají k reklamacím prostřednictvím telefonní linky. I spotřebitelé mají tento operativní způsob v oblibě. Problém však nastává v případě, že operátor reklamaci neřeší vůbec či pouze formálně. Spotřebitel pak obvykle není schopen prokázat, co bylo obsahem reklamace, a často ani přesně neví, kdy ji uplatnil. V takové situaci je pak obtížné se odvolávat či prosazovat vaše práva dále. Doporučujeme proto uplatnění písemnou formou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem zkopírujete odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení přijetí. Související dokumenty:Zákon o elektronických komunikacích, č. 127/2005 Sb. (§ 63, § 64)Obecná doporučeníPřed využitím tohoto vzoru je nutné si ověřit zejména podle výše uvedených podmínek, zda je vzor vhodný pro konkrétní situaci. |