Náhodné stránky webu
- (11.04.2016) Jak vzniká ateroskleróza (zvápenatění tepen) - příběh o cévách, cholesterolu a prevenci
- (13.08.2016) Jak se projevuje závislá porucha osobnosti, poraženecká porucha osobnosti - příznaky, projevy, symptomy, léčba, příčina
- (28.12.2009) Reklamace obuvi, bot - boty pouští barvu - jak postupovat
- (03.12.2009) Možnost odmítnutí zaměstnání zaměstnavateli v jiném městě po mateřské dovolené
- (31.03.2008) Výpis z rejstříku trestů přes internet - jak na to a cena.
Sponzorované odkazy:
Slovník - hledej:
Předpověď počasí



Další dny...
Počet stránek v systému
Jak poznat kvalitní slevový portál, jak reklamovat zboží či vrátit voucher |
![]() |
Středa, 31. říjen 2012 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 5600x |
___ Dejte na zkušenosti přátel a známých.Nemáte zkušenost se slevovými servery a chcete vyzkoušet internetové slevy? Zeptejte se svých kamarádů na jejich zkušenosti a nechte si doporučit, kde oni nakupují. Není nic horšího než první špatná zkušenost. Vyhledejte si recenze, reference, diskuze a zkušenosti zákazníků jednotlivých slevových portálůNejste si jisti výběrem slevového serveru? Najděte si dostupné reference na internetu. Hodit se vám budou především internetové diskuse, kde se zákazníci slevových serverů podělili se svými zážitky. Potřebné informace naleznete také na facebookovém profilu slevového portálu. Nikdy se nezavděčíte všem, takže téměř vždy naleznete i negativní reference. Pokud ale převládají pozitivní zkušenosti, nernůžete se takřka spálit. Zákaznická linka by měla být samozřejmostí.Slevový server nemá vyřešenou otázku zákaznické podpory? V tom případě není něco v pořádku a možná byste se měli obrátit jinam. Funkční telefonická či alespoř e-mailová podpora pro zákazníky by měl být samozřejmostí. Slevový portál tak umožňuje svým zákazníkům jednoduše a rychle řešit problémy s jejich vouchery. Nejděte si pro slevu bezhlavě, věnujte pozornost informacím o podmínkách uplatnění voucheru.Voucher nelze uplatnit o víkendu nebo v odpoledních hodinách? Vyhněte se nepříjemným překvapením a informujte se o podmínkách slevové akce před nákupem. Poctivé slevové portály informují své zákazníky o všech aspektech a podmínkách využití voucheru. Není vám něco jasné? Zeptejte se v diskusi u slevy.Informační popisek u slevy nebyl vyčerpávající? Nebojte se zeptat v diskusi, která byměla být součástí každé seriózní slevové nabídky. Možná se již někdo na stejnou věc zeptal a vám bude stačit přečíst si odpověď. Například na Slevomatu vám odpoví přímo zaměstnanec firmy, která slevu poskytuje. Nebojte se reklamovatNebyli jste spokojeni a chcete zjednat nápravu? Nebojte se vyjádřit svou nespokojenost již při odběru zboží nebo čerpání služby. Seriózní poskytovatel slevy vám na místě nabídne kompenzaci. A jak je to z právního hlediska? Zákazník uzavírá smlouvu o dodávce zboží nebo služeb prostřednictvím slevového potálu nejčastěji přímo s dodavatelem. Slevové portály v takovém případě v souvislosti s dodávkou zboží nebo služeb nernají žádný přímý vztah k zákazníkům a veškerá práva a povinnosti vůči zákazníkům (včetně kvality/kvantity dodávky, povinností z reklamací apod.) nesou příslušní dodavatelé. Ze své zkušenosti však dobře víme, že největší hráči na trhu slevových portálů dávají velký důraz na zajištění spokojenosti uživatelů jejich portálů a podle toho se chovají jak k dodavatelům, tak k uživatelům. Nejoblíbenější slevové portály podle ohlasů zákazníků SKRZ.cz :
Vrácení voucheru ve lhůtě 14 dníPro slevové servery platí podobná pravidla vrácení peněz jako pro populární internetové obchody. Svůj voucher můžete vrátit do čtrnácti dnů od data koupě a obdržíte všechny peníze zpět. Nemusíte zoufat, že voucher nepotěšil obdarovaného nebo že jste si nákup nakonec rozmysleli. S voucherem jste plnohodnotnými zákazníkySe slevovým voucherem máte nárok dostat stejně kvalitní zboží a úplně stejnou úroveň služby, jakou poskytovatel slevy dává zákazníkům bez voucheru. Pokud nedostanete to, co jste si zaplatili, a slevový server a ani partner nevyřeší problém k vaší spokojenosti, je čas se podívat po serióznějším slevovém portálu. Nenechávejte voucher na poslední chvíli.Neotálejte s uplatněním slevového voucheru a pokuste se jej využít co nejdříve po jeho zakoupení. Většina zákazníků využívá vouchery na poslední chvíli a pak se diví, že v restauraci nebo v masážním salonu není místo. Poctiví poskytovatelé slev spočítají kapacitu slevové akce tak, aby bylo možné využít všechny vouchery. Počítají i s faktem, že valná část lidí nechá voucher na poslední chvíli. Pokud si ale vzpomenete pár dnů před koncem platnosti, nemusí pro vás zůstat volné místo ani u nejserióznějších slevových portálů. |
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------