Nacházíte se: Zbynekmlcoch.cz Texty Peníze, finance, ekonomika Jak poznat kvalitní slevový portál, jak reklamovat zboží či vrátit voucher

Sponzorované odkazy:

  • Luštitelské časopisy

Slovník - hledej:

lékařský
cizí slova
česko-anglický
anglicko-český

Předpověď počasí

Počasí dnes Počasí zítra Počasí pozítří
Další dny...

Vyzkoušejte:

SMS ZDARMA

T-mobile
Telefonica O2

Počet stránek v systému

7307
Jak poznat kvalitní slevový portál, jak reklamovat zboží či vrátit voucher Email
Středa, 31. říjen 2012 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 5600x

jak-poznat-kvalitni-slevovy-portal-jak-reklamovat-zbozi-ci-vratit-voucherVyužíváte rádi slevových portálů? Abyste se vyvarovali nepříjemného překvapení, musíte byt opatrní a pozorní. Jedině tak skutečně ušetříte. Dbejte proto na výběr slevového portálu. Na českém internetu jich máme téměř 200. Je jednoduché se spálit. Vsaďte na renomované servery, které působí na trhu již delší dobu. Kvalitní slevovéservery se snaží udělat maximum, aby zákazník odcházel spokojený. Zaměřte se na skutečnost, zda server ověřuje nabídky dodavatelů a dokáže kvalitu garantovat. To nabízí například Vykupto.cz.

___
___


Dejte na zkušenosti přátel a známých.

Nemáte zkušenost se slevovými servery a chcete vyzkoušet internetové slevy? Zeptejte se svých kamarádů na jejich zkušenosti a nechte si doporučit, kde oni nakupují. Není nic horšího než první špatná zkušenost.


Vyhledejte si recenze, reference, diskuze a zkušenosti zákazníků jednotlivých slevových portálů

Nejste si jisti výběrem slevového serveru? Najděte si dostupné reference na internetu. Hodit se vám budou především internetové diskuse, kde se zákazníci slevových serverů podělili se svými zážitky. Potřebné informace naleznete také na facebookovém profilu slevového portálu. Nikdy se nezavděčíte všem, takže téměř vždy naleznete i negativní reference. Pokud ale převládají pozitivní zkušenosti, nernůžete se takřka spálit.

Zákaznická linka by měla být samozřejmostí.

Slevový server nemá vyřešenou otázku zákaznické podpory? V tom případě není něco v pořádku a možná byste se měli obrátit jinam. Funkční telefonická či alespoř e-mailová podpora pro zákazníky by měl být samozřejmostí. Slevový portál tak umožňuje svým zákazníkům jednoduše a rychle řešit problémy s jejich vouchery.

Nejděte si pro slevu bezhlavě, věnujte pozornost informacím o podmínkách uplatnění voucheru.

Voucher nelze uplatnit o víkendu nebo v odpoledních hodinách? Vyhněte se nepříjemným překvapením a informujte se o podmínkách slevové akce před nákupem. Poctivé slevové portály informují své zákazníky o všech aspektech a podmínkách využití voucheru.

Není vám něco jasné? Zeptejte se v diskusi u slevy.

Informační popisek u slevy nebyl vyčerpávající? Nebojte se zeptat v diskusi, která byměla být součástí každé seriózní slevové nabídky. Možná se již někdo na stejnou věc zeptal a vám bude stačit přečíst si odpověď. Například na Slevomatu vám odpoví přímo zaměstnanec firmy, která slevu poskytuje.

Nebojte se reklamovat

Nebyli jste spokojeni a chcete zjednat nápravu? Nebojte se vyjádřit svou nespokojenost již při odběru zboží nebo čerpání služby. Seriózní poskytovatel slevy vám na místě nabídne kompenzaci. A jak je to z právního hlediska?

Zákazník uzavírá smlouvu o dodávce zboží nebo služeb prostřednictvím slevového potálu nejčastěji přímo s dodavatelem. Slevové portály v takovém případě v souvislosti s dodávkou zboží nebo služeb nernají žádný přímý vztah k zákazníkům a veškerá práva a povinnosti vůči zákazníkům (včetně kvality/kvantity dodávky, povinností z reklamací apod.) nesou příslušní dodavatelé. Ze své zkušenosti však dobře víme, že největší hráči na trhu slevových portálů dávají velký důraz na zajištění spokojenosti uživatelů jejich portálů a podle toho se chovají jak k dodavatelům, tak k uživatelům.
Nově vznikající Asociace portálů hromadného nakupování bude garantovat pojištění voucherů svých členů. V případně nespokojenosti vám vrátí peníze. Již nyní se dočkáte vstřícného přístupu v případě reklamací u největších slevových serverů, jako je Slevomat a Vykupto.

Nejoblíbenější slevové portály podle ohlasů zákazníků SKRZ.cz :

 

Vrácení voucheru ve lhůtě 14 dní

Pro slevové servery platí podobná pravidla vrácení peněz jako pro populární internetové obchody. Svůj voucher můžete vrátit do čtrnácti dnů od data koupě a obdržíte všechny peníze zpět. Nemusíte zoufat, že voucher nepotěšil obdarovaného nebo že jste si nákup nakonec rozmysleli.

S voucherem jste plnohodnotnými zákazníky

Se slevovým voucherem máte nárok dostat stejně kvalitní zboží a úplně stejnou úroveň služby, jakou poskytovatel slevy dává zákazníkům bez voucheru. Pokud nedostanete to, co jste si zaplatili, a slevový server a ani partner nevyřeší problém k vaší spokojenosti, je čas se podívat po serióznějším slevovém portálu.

Nenechávejte voucher na poslední chvíli.

Neotálejte s uplatněním slevového voucheru a pokuste se jej využít co nejdříve po jeho zakoupení. Většina zákazníků využívá vouchery na poslední chvíli a pak se diví, že v restauraci nebo v masážním salonu není místo. Poctiví poskytovatelé slev spočítají kapacitu slevové akce tak, aby bylo možné využít všechny vouchery. Počítají i s faktem, že valná část lidí nechá voucher na poslední chvíli. Pokud si ale vzpomenete pár dnů před koncem platnosti, nemusí pro vás zůstat volné místo ani u nejserióznějších slevových portálů.

 
Share on Myspace
Chci se zeptat, diskutovat...
Dům bylinek
CHORVATSKO - dovolená za neuvěřitelné ceny
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------
Přidat odkaz
Bezplatná právní poradna

Psychotesty online

Alkoholik

Kuřákova plíce

Moje starosti

Příznaky a projevy nemocí

Bylinky pro všechny