Nová témata diskuze

Nacházíte se: Zbynekmlcoch.cz Poradna Otázky a odpovědi Nárok na vrácení peněz při opakované reklamaci mobilního telefonu

Sponzorované odkazy:

  • Luštitelské časopisy

Slovník - hledej:

lékařský
cizí slova
česko-anglický
anglicko-český

Předpověď počasí

Počasí dnes Počasí zítra Počasí pozítří
Další dny...

Vyzkoušejte:

SMS ZDARMA

T-mobile
Telefonica O2

Počet stránek v systému

7307
Nárok na vrácení peněz při opakované reklamaci mobilního telefonu Email
Úterý, 01. únor 2011 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 2365x

Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po  převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení  peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní  telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby  zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic  nepřišli, opět přehráli software.
___
___ 

Poté tedy mobilní telefon jakš takš fungoval. Bohužel,  mezi červnem a červencem projevil opět stejnou vadu. To už jsem byla poněkud rozzlobená, neboť telefon nebyl nejlevnější. Jenže v prodejně esomobil stejně tvrdili, že chybu nezaznamenali  a na moje tři výtky, že chci vrátit peníze nebrali ohled. Když telefon vykazoval stejnou  chybu už po čtvrté, žádala jsem výslovně vrácení peněz. Udělali diagnostiku a zjistili, že je nějaký prasklý kabel na hlavní desce (uvnitř telefonu). A vrátit peníze mi nechtějí, neboť to svádí na to, že mi  telefon během užívání od konce února do června párkrát upadl. Jak mám postupovat? Telefon byl vadný už od začátku, mám na to svědky. Kdyby udělali  diagnostiku hned po první reklamaci,24hod poté, co mi přešel telefon, tak musí vědět, že  mi zaslali špatný mobil. Děkuji. Hedvika



ODPOVĚĎ:

Pokud si jste jistá, že jde o vadu, která na telefonu byla od počátku, najděte si znalce v oboru mobilních telefonů. Pokud předložíte prodávajícímu posudek znalce, který jasně stanoví, že je chyba na jejich straně, s největší pravděpodobností Vám peníze vrátí, a zaplatí i tento znalecký posudek. Pokud by odmítli, měla byste jedinou šanci – a to podat žalobu u soudu. S posudkem znalce byste s největší pravděpodobností uspěla.


Odpověď poskytla Bezplatná právní poradna online.
 
Share on Myspace
Chci se zeptat, diskutovat...
Dům bylinek
CHORVATSKO - dovolená za neuvěřitelné ceny
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------
Přidat odkaz
Bezplatná právní poradna

Psychotesty online

Alkoholik

Kuřákova plíce

Moje starosti

Příznaky a projevy nemocí

Bylinky pro všechny