Nacházíte se: Zbynekmlcoch.cz Kontakt Veřejná návštěvní kniha / dotazy

Sponzorované odkazy:

  • Luštitelské časopisy

Slovník - hledej:

lékařský
cizí slova
česko-anglický
anglicko-český

Předpověď počasí

Počasí dnes Počasí zítra Počasí pozítří
Další dny...

Vyzkoušejte:

SMS ZDARMA

T-mobile
Telefonica O2

Počet stránek v systému

7307

Vysazení Sertralinu a ataky úzkostí, depresí, strachu a obavy z nemocí

Dotazy z oblasti právní problematiky prosím vkládejte
do Bezplatné právní poradny online. Děkuji za pochopení.

Vysazení Sertralinu a ataky úzkostí, depresí, strachu a obavy z nemocí

Pondělí, 24. červen 2019 (13:16) Otevřeno: 126x
Dobrý pane doktore,
můj dotaz se týká léku sertralin. Brala jsem ho po smrti manžela několik let. Cca od léta 2018 mě lékař prášek na moji žádost vysadil. Čili od léta neberu nic. V současné době mě přepadává úzkost, strach, deprese, obavy z nemocí, starost o dceru, které na podzim 2011 diagnostikovali karcinom prsu, jsem neustále z něčeho vynervovaná Byla jsem u psychiatra, sertralin mi opět naordinoval. Cca 10 dní beru 50 mg a dnes (24.06.2019) jsem zvýšila na 100 mg. Chci se zeptat, za jak dlouho se začne projevovat účinek? V současné době jsem i zhubla. Chci se zeptat, zda tyto psychické stavy mohou být i příčinou snížení váhy. Také mi občas provázejí žaludeční potíže. 11.4. 2019 jsem byla na náběrech, / kontrola na kardio / a kromě zvýšeného cholesterolu byly výsledky v pořádku. Slyšela jsem, že je interakce Eliquis / který beru / se Sertralinem Jsem vysokoškolsky vzdělaná žena, ale nějak to ovlivnit nemohu. Děkuji za odpově . M. K.

Chci se zeptat, diskutovat...
Dům bylinek
CHORVATSKO - dovolená za neuvěřitelné ceny
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------
Přidat odkaz
Bezplatná právní poradna

Psychotesty online

Alkoholik

Kuřákova plíce

Moje starosti

Příznaky a projevy nemocí

Bylinky pro všechny