Nová témata diskuze

Nacházíte se: Zbynekmlcoch.cz Kontakt Veřejná návštěvní kniha / dotazy

Sponzorované odkazy:

  • Luštitelské časopisy

Slovník - hledej:

lékařský
cizí slova
česko-anglický
anglicko-český

Předpověď počasí

Počasí dnes Počasí zítra Počasí pozítří
Další dny...

Vyzkoušejte:

SMS ZDARMA

T-mobile
Telefonica O2

Počet stránek v systému

7307

vliv léků

Dotazy z oblasti právní problematiky prosím vkládejte
do Bezplatné právní poradny online. Děkuji za pochopení.

vliv léků

Pondělí, 16. září 2019 (06:17) Otevřeno: 60x
Dobrý den paní doktorko, doktore,
Jsem seniorka - 72 let. Uvádím současnou svoji medikaci
Pantomyl Mylan 40 mg / 1-0-0/
Eliquis 5 mg / 1-0-1/
Rosucard 10 mg / 1-0-0/
Itoprid 50 mg / / 1-0-1 /
Sertralin 100 mg / 1-0-0/
Mirzaten 30 mg 0-0-1/
Sertralin beru od 14.6.. 20109 / rok jsem měla pauzu/ a nově Mirzaten od 4.7.2019. Asi týden se mi pomotává hlava, je možné, že by to způsobovaly tyto léky? Mám také problémy s páteří, takže možná se na tom podílí i krční páteř.
Děkuji Vám za odpověď.
Mgr. M. Krejčová

Chci se zeptat, diskutovat...
Dům bylinek
CHORVATSKO - dovolená za neuvěřitelné ceny
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------
Přidat odkaz
Bezplatná právní poradna

Psychotesty online

Alkoholik

Kuřákova plíce

Moje starosti

Příznaky a projevy nemocí

Bylinky pro všechny