Nacházíte se: Zbynekmlcoch.cz Poradna Otázky a odpovědi Co nedělat při cvičení v těhotenství - prevence poškození plodu a matky

Sponzorované odkazy:

  • Luštitelské časopisy

Slovník - hledej:

lékařský
cizí slova
česko-anglický
anglicko-český

Předpověď počasí

Počasí dnes Počasí zítra Počasí pozítří
Další dny...

Vyzkoušejte:

SMS ZDARMA

T-mobile
Telefonica O2

Počet stránek v systému

7015

Jsme na Facebooku

Staňte se fanouškem na facebooku
Denně info o nových článcích tohoto webu na facebooku!

Web běží na serveru:

WEDOS

Co nedělat při cvičení v těhotenství - prevence poškození plodu a matky Email
Pondělí, 11. prosinec 2017 | Vložil: MUDr. Zbyněk Mlčoch | Zobrazeno: 265x

Jsem těhotná, co nemám dělat, abych neublížila sobě nebo plodu? Děkuji. Zuzka
__
__

ODPOVĚĎ:
Vyhněte se cvičení s výskoky, dopady a náhlými změnami směru pohybu (aerobik, běh, tanec, zumba, raketové sporty jako tenis, squash a badminton, cvičení na trampolínách, sálové míčové sporty jako volejbal, basketbal, házená...). Důvodem jsou nejen otřesy, ale také snížená stabilita kloubů a riziko poškození nožní klenby.

Kloubní nestabilita a nižší odolnost nožní klenby se v těhotenství objevují v důsledku zvýšené tvorby hormonu relaxinu, který způsobuje rozvolňování vaziva.

Ve 3. trimestru byste se proto neměla věnovat ani delší chůzi.

Od 12. týdne gravidity vynechejte cviky na břišní svaly. Hlídejte si při cvičení pitný režim, aby nedošlo k dehydrataci.

Tepová frekvence při cvičení by u těhotných neměla překročit 140-150 tepů za minutu.

 
Share on Myspace
Chci se zeptat, diskutovat...
Dům bylinek
CHORVATSKO - dovolená za neuvěřitelné ceny
--------------------------------------- BIOPOTRAVINY ESHOP
---------------------------------------
Přidat odkaz
Bezplatná právní poradna

Psychotesty online

Alkoholik

Kuřákova plíce

Moje starosti

Příznaky a projevy nemocí

Bylinky pro všechny