Dobré poledne, dnes je sobota 20.4.2024, svátek slaví Marcela, zítra Alexandra.

Nárok na slevu z ceny zájezdu - vzor zdarma ke stažení a tisku

Uplatnění nároku na slevu z ceny zájezdu - vzor zdarma ke stažení a tisku (tiskopis, formulář)

Reklamace zájezdu

Cestovní kancelář CK Brčál s.r.o.
Strunková 24
128 05 Brno

V Blansku dne 3.8.2007

Vážení,

koupili jsme si od cestovní kanceláře CK Brčál s.r.o., se sídlem Strunková 24, 128 05 Brno, IČ: 7853344 (dále jen „CK“), zájezd do Řecka, do letoviska Vasilikki pro dvě osoby od 10.7.2007 do 28.7.2007 s ubytováním v hotelu Apolon s třemi hvězdičkami ve dvoulůžkovém pokoji s výhledem na moře.

Když jsme dorazili na místo, byli jsme ubytováni v jiném hotelu se dvěma hvězdičkami a s výhledem do dvora. Na toto jsme upozorňovali delegátku Vaší cestovní kanceláře a požadovali ubytování v námi objednaném hotelu, která nám neposkytla žádné vysvětlení, a přes naše protesty jsme nebyli ubytováni v námi vybraném hotelu.

Tímto řádně a včas ve lhůtě uplatňujeme nárok na slevu z ceny zájezdu spočívající ve vrácení peněz odpovídající rozdílu snížení kvality ubytování. Peníze nám vraťte do 10.8.2007 na náš účet 600800900/0300.

S pozdravem

Jana Peterková
datum narození 2.9.1973, bytem Vranovská 22, Blansko, 138 45

Vlastimil Peterka
datum narození 5.11.1971, bytem Vranovská 22, Blansko, 138 45

 


Poznámky ke vzoru:
Pokud cestovní kancelář poruší své povinnosti vyplývající z cestovní smlouvy nebo občanského zákoníku musí se rekreant (oprávněná osoba) domáhat svého práva bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců od skončení zájezdu. Po uplynutí této lhůty se rekreant práv vyplývající z porušení cestovní smlouvy nebo občanského zákoníku cestovní kanceláří nebo agenturou již nedovolá a jejich uplatnění u soudu nebude úspěšné.

Proto doporučujeme vždy si před podpisem cestovní smlouvy a zaplacením zálohy na cenu zájezdu pečlivě přečíst cestovní smlouvu a jak je tam popsáno plnění cestovní kanceláře, zejm. ubytování, doprava, výlety, strava, atd.
Je možno se domáhat plnění, které odpovídá porušení smlouvy nebo občanského zákoníku, např. vrácení peněz za služby, které nebyly poskytnuty, slevu zájezdu, pokud Vám byly poskytnuty služby nižší kvality, než které byly dohodnuty v cestovní smlouvě, atd.